Retourneren
Ruilen
Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen. Als je een andere maat wenst gelieve het product te retourneren en na ontvangst zelf de juiste maat te bestellen.
Retourvoorwaarden
- Het product moet ongebruikt zijn
- Het product is onbeschadigd en zit in de originele verpakking
- Op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd
- Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
- Matrashoezen
- Dekbedhoezen
- Kussenhoezen
Instructies retourneren
- Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos (vuilniszakken worden niet geaccepteerd)
- Vul het retourformulier in en doe deze in de doos
- Een artikel dat wordt teruggestuurd dient te allen tijde adequaat te zijn verpakt in een extra verpakking (een verzendzak of doos) waar het retourlabel op wordt geplakt. Dit retourlabel mag niet op de productverpakking worden geplakt.
- Plak je retourlabel op de doos of verzendzak en lever deze in bij een pakketpunt
Retour aanmelden via Allergieshop
Retourneren met eigen verzenddienst
Terugbetaling
Via het retourportaal is het mogelijk om via ons systeem een retourlabel te kopen. Afhankelijk van je pakket vragen we hier een een bijdrage voor. Het is niet verplicht via ons een label aan te schaffen. Je mag altijd zelf een andere verzenddienst kiezen als je dat wenst.
Brievenbuspakje* | €4,95 |
Pakket | €6,95 |
Ruilen is retourneren! Helaas hebben we geen mogelijkheid om producten te ruilen.
Meld je retour online aan en bestel daarnaast meteen het juiste product. Deze heb je dan al de volgende dag in huis*. De terugbetaling van je geretourneerde product ontvang je binnen 3 werkdagen nadat wij je retour verwerkt hebben.
Als je een beschadigd of kapot product hebt ontvangen betalen wij de retourkosten.