Bestellen
Kunnen wij ergens mee helpen?
Bij de aankoop van een nieuw beddengoed, dekbed of kleding is het prettig om advies te krijgen van een allergie-deskundige. Je kan met al je vragen over bestellingen, leveringen, producten of klachten terecht bij onze klantenservice. We zoeken samen naar de oplossing die het beste bij jou past.
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur.
Winkelwagen
Als je een product wilt bestellen, klik dan op ‘In het winkelmandje’ om het toe te voegen aan je winkelwagen. Vervolgens kun je verder winkelen en andere producten toevoegen. Controleer steeds zorgvuldig of je de juiste maat en kleur hebt geselecteerd. Per ongeluk iets verkeerds besteld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Bestelling afronden
In je winkelwagen vind je een overzicht van alle producten die je hebt gekozen. Hier kun je je bestelling nog aanpassen en controleren. Klaar om te bestellen? Klik dan op ‘Bestelling afronden’. Vul het bezorgadres en je betaalgegevens in. Zodra je alle stappen hebt doorlopen, is je bestelling geplaatst. Gefeliciteerd met je aankoop! Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail en ontvangt een track & trace link zodra wij je pakket hebben verstuurd.